Surpriseparty! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu Surpriseparty! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu

Surpriseparty!

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

29 Maart 2009 | Nederland, Deventer

Gisteren moest ik spelen tegen de nummer 3. Mijn laatste wedstrijd voordat ik naar Zuid-Afrika zou gaan. Helaas leek de kans op kampioenschap met 5 punten achterstand op de nr. 1 verkeken, maar we konden wel de 2e plek veilig stellen. Dit deden we dan ook in een goede wedstrijd waarin we met 4-0 wonnen en dus alle 5 punten mee naar huis namen. In de kleedkamer bleek dat de koploper voor het eerst dit seizoen had verloren en we hierdoor op dit moment dus nog maar 2 punten achterstaan. Het kampioenschap lijkt dus ineens weer mogelijk...!

Na de wedstrijd gingen we met het team naar La Place. Eerder deze week had mijn vader (en trainer) al een paar keer gezegd dat we om 8 uur thuis moesten zijn, waarop ik nogal boos werd, omdat we hadden afgesproken dat we gezellig uit eten zouden gaan en ik begreep dus ook niet waarom we haast zouden hebben.

Maar toen we na het eten thuiskwamen werd het eindelijk duidelijk waarom we dan perse om 8 uur terug moesten zijn;

SURPRISE!!!

Een surprise-afscheidparty! De hele kamer stond vol met allemaal mensen.
Echt wel een surprise dus.

Ik vond het echt vet leuk en iedereen bedankt dat jullie er waren! Natuurlijk nog complimenten voor de organisatie. Wel een beetje jammer dat ik nu dus helemaal niemand in mijn omgeving meer kan vertrouwen :D !

Ook nog bedankt voor alle leuke kadootjes waarvoor ik nu nog maar vier dagen de tijd heb om te bedenken hoe ik dat allemaal in mijn koffer mee moet gaan krijgen. Of misschien moet ik toch maar die vier extra paar schoenen er weer uithalen...

xx Mirthe

  • 30 Maart 2009 - 16:17

    Nathalie:

    Hey nichie,

    Ik had je al op de site gezocht, maar kon je niet vinden. Nu uiteindelijk toch. Ik wil je een hele fijne reis toewensen en heel veel plezier daar in Z-A.

    Helaas kon ik niet op je supriseparty zijn, maar goed zonder mij is het waarschijnlijk ook wel gezellig geweest. hahaha.

    Nou meis veel plezier en ik zal je verhalen gaan bijhouden.

    Dikke kus vanuit Cordóba

  • 31 Maart 2009 - 19:12

    Trudy:

    Hey Mir,
    Dat wordt zeker minder schoenen meenemen!!! haha

    Gelukkig was het een verassing gebleven.

    Bij deze wil ik je nogmaals heel erg veel succes, maar vooral ook heel erg veel plezier wensen!

    We zullen je missen.

    liefs Trudy

  • 01 April 2009 - 12:54

    Jorien:

    Hey Mirthe!
    Nou nog 1 dagje, hopelijk kun je een beetje slapen. Je krijgt vast last van een jetlag ;-)
    Heel veel plezier!!
    Jorien

  • 01 April 2009 - 14:32

    Esther :

    He Nichie,

    Oeeee, spannend!! nog 1 nachtje slapen en dan op reis.

    Heel veel plezier en succes. Maak maar veel mooie avonturen mee en geniet van je tijd daar.

    Ook veel sterkte met afscheid nemen morgen, er zal wel een traantje gelaten worden denk ik.

    Nou meid, veel plezier en met je welkom-thuisparty ben ik erbij.

    Veel liefs,
    Je allerliefste nicht Esther

    Ps op www.televergelijk.nl kan iedereen opzoeken hoe ze je goedkoop kunnen bellen. Als je dalijk een Afrikaans tel.nr hebt, dan is dat heel heel heel goedkoop. Ik heb Ronald toen bijvoorbeeld 5 uur gebeld voor 2,40 euro. Ik zeg, dat is goedkoper dan dat ik mijn moeder hier bel.

    Houdoe!


  • 01 April 2009 - 23:03

    Mam:

    Nou het is eindelijk zover. Pffff spannend!

  • 02 April 2009 - 12:36

    Big Sis:

    Hey allerliefste zussie!

    Je bent nu onderweg naar Londen!! Spannend!! Heel superveelplezier in SA ;).
    Tot over 3 maandjes. Dan gaan we die andere Bigs (five) eens bekijken :).

    Xx Dagmar

  • 02 April 2009 - 19:04

    Moos:

    Heey Mirthe,

    Heeel heel veel plezier gewenst!
    Ik ga zeker je site met alle verhalen bijhouden!
    Have fun en succes!

    Kuss Moos

  • 03 April 2009 - 06:00

    Floor:

    Hee Mirthe,

    En ben je al geland? Ik vind het supergaaf dat je dit echt gaat doen (aan het doen bent, haha). Geniet ervan, want voor je het weet is het voorbij...
    En maak even mooie foto's van aaal die mooie (m) :)
    En wees niet zo dom als ik en doe voorzichtig met de kaart.

    Xx

  • 03 April 2009 - 09:15

    Eva:

    Hej Mirthe!

    Volgens mij ben je nu al geland. Hoe is het daar? Heel veel plezier! En natuurlijk wel fanatiek deze site bijhouden!

    X Eva

  • 03 April 2009 - 11:54

    Miriam:

    Hey Mirthe,

    Je zult nu nog wel niet in Pretoria zitten, maar super veel plezier en relax! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen, ga ze zeker lezen.

    Liefs,
    Miriam

  • 03 April 2009 - 21:23

    Moniek:

    Mirthe, hoe is je reis gegaan? Heel veel plezier en succes en geniet ervan!!

    kus mo

    ps. vergeet niet te zoeken naar DE plek

  • 03 April 2009 - 22:09

    Bianca:

    He nichie,
    Als het goed is ben je nu in Afrika! Hopelijk viel de reis mee.
    Veel plezier, geniet ervan.
    Liefs, je (andere) allerliefste nicht Bianca

  • 04 April 2009 - 10:36

    Yvonne:

    Ha nichtje

    Helaas kon ik je donderdag niet zelf een goede reis wensen, maar bij deze een hele fijne tijd in Afrika.

    Groetjes Wim en Yvon.

  • 04 April 2009 - 16:08

    Sandra:

    Hoi nichie,hoe is het? Is alles goed gegaan met de reis? Heel veel plezier en geniet er maar van. Groetjes van je aller aller liefste oudste nicht.

  • 04 April 2009 - 16:11

    Luuk :

    Hoi Mirthe,
    Ben je nu al in Zuid-Afrika bij de olifanten? Maak je wel mooi foto's zodat ik ze kan zien als je terug bent? Veel schrijven he dan kunnen we je goed volgen! Dikke kus van je allerliefste achterneefje!!!
    Groetjes Luuk.

  • 05 April 2009 - 17:27

    Esther:

    He Nicht,

    Lekker in Z-A? Goede vlucht gehad?

    Hoop op snel een nieuw verhaal, ben erg benieuwd hoe het daar is.

    liefs, je allerliefste eh....4,5 of 6 na oudste nicht....

    Adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

me

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 107737

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 21 December 2014

Wereldreis

09 Mei 2011 - 01 September 2011

Een nieuw avontuur...

02 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: