Terug in Nederland - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

28 Juli 2009 | Nederland, Deventer

Hoi iedereen!

Ben alweer ruim een week terug in dit kleine, vlakke landje. Heb wel erg moeten wennen... Zo moet ik hier weer rechts rijden (als je berichten hoort over een spookrijder, waarschuw me dan gelijk, dan zal ik even kijken of ik op de goede baan zit!!), zijn er nergens meer apen te bekennen in de tuin of langs de weg, geen bergen of uitgestrekte landschappen om me heen en de prijzen zijn 3x zo hoog, etc. etc.

Maar daarentegen zie ik nu mn familie en vrienden weer en kan ik weer lekker in mn eigen bedje slapen! Ondertussen ben ik bijna helemaal ingeburgerd.

De rest van de vakantie was ook nog enorm gaaf! Zo hebben we sinds Plettenbergbay nog veel meer gedaan; struisvogelrijden, walvissen en dolfijnen spotten, Robbeneiland, waterfront en canal walk, hiken op Kaap de Goede Hoop, pinguins spotten, two oceans aquarium, gewandeld op de Tafelberg in de wolken, gegeten bij franse kennissen van camping Cala Gogo, in het Rhino and Lion Nature Reserve rondgereden, met tijger- cheetah- en leeuw-welpjes gespeeld, etc. etc.

Kortom nog vet veel leuke en gave dingen gedaan! Zie ook de foto's van dit laatste deel van de vakantie!

Nu zit mijn Zuid-Afrika avontuur er echt helemaal op en ga ik op zoek naar een baantje. Over een jaar neem ik een besluit of ik ga studeren, verder ga werken, of een nieuw avontuur ga plannen!

Iedereen bedankt voor het bezoeken van deze site en alle leuke berichtjes!

xx Mirthe

PS: oja ik heb ook een filmpje op internet gezet (andere filmpjes volgen nog):
www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=558280

• 29 Juli 2009 - 07:31

Mam:

Zo alles is weer rustig!

• 29 Juli 2009 - 07:50

Zus:

Wel saai zo he ;)

• 29 Juli 2009 - 07:58

Broer:

al heimwee?

• 29 Juli 2009 - 08:28

Esther:

Super mooie foto's. lekker met de fam op de olifant enzo. Heel mooi. Nu weer thuis, tja, het zal even wennen zijn, maar wel lekker met de familie weer. Het is in ieder geval een heel mooi avontuur geweest zo te lezen. Echt heel gaaf joh! Goed dat je bent gegaan.

Groeten uit de Rimboe (eh...Den Bosch...)
    Esther

• 05 November 2009 - 10:16

Dagmar:

I blessed the rains down in africa, I passed the rains down in Africa! :) (alweer op 538)

• 05 November 2009 - 10:19

Nog Een Keer Dag:

Eigenlijk wel supergaaf he!?! Coole foto's!