Vakantie - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van me mirthe - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van me mirthe - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

09 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Zo, verrassing! Toch nog een internetverbinding gevonden en wat tijd natuurlijk om wat te schrijven. De helft van de vakantie zit er alweer op en we hebben erg veel gedaan. Echt leuk om mn familie weer te zien! Omdat ik niet alles wat we tot nu toe hebben gedaan kan vertellen (dat wordt dan zo’n groot verhaal, daar zijn mijn vorige lange verhalen niets bij) heb ik een aantal foto’s geselecteerd die het laten zien. (Erg) kort samengevat: tea garden, Tzaneen dam, dagsafari’s, nachtsafari, riviersafari’s in Kruger en Hluhluwe park, panoramaroute, druipsteengrot, Indische Oceaan zwemmen, sandboarden, olifantrijden, walvissen spotten, vogelpark, canopy tours (zwaaien door bomen), heel vaak uit eten, en natuurlijk door heel Zuid-Afrika rijden en vliegen.

Morgen op weg naar de struisvogelstad Oudsthoorn en dan staan er nog 5 dagen Kaapstad en 2 dagen Johannesburg op de planning. Heb er zin in!
En dan, ja, dan zit mijn Zuid-Afrika avontuur er echt helemaal op :S ...

Denk nu echt dat de volgende keer dat ik update in Nederland zal zijn, maar zeg nooit nooit. Dus gewoon maar weer tot de volgende keer!

Xx Mirthe

  • 10 Juli 2009 - 05:40

    Ellen:

    Gaaf Mirthe!! Tot snel, kus Ellen

  • 10 Juli 2009 - 18:46

    Lisan:

    whowww, foto's zien der vet uit!
    heeeel veel plezier voor t laatste stukje!
    tot snel :D
    x

  • 11 Juli 2009 - 06:52

    Sandra:

    Echt helemaal gaaf! Wat een leuke vakantie zo te zien! Nog veel plezier!

    Groetjes Sandra,Wilco en Luuk.

  • 11 Juli 2009 - 14:49

    L.Timmerman.:

    Heb even weer rond gekeken,en zo te zien een verschrikkelijk mooie vacantie.Door Hetty ben ik weer aan het neuzen geslagen,en dus niet te vergeefs.

  • 11 Juli 2009 - 19:38

    Leonie:

    Voor jou doen inderdaad maar een heel kort verhaaltje. Leuke foto's hoor. Zo te zien vervelen vermaken jullie je best. Geniet nog van de laatste week.

    Groetjes Hans en Leonie

  • 12 Juli 2009 - 13:15

    Bianca:

    Ziet er super uit!! Veel plezier nog met zijn allen!!

  • 18 Juli 2009 - 12:53

    Tim.:

    Het is niet te bevatten hoe prachtig dit alles is. Je zou zo op het vliegtuig willen stappen.Oh ja nog bedankt voor jullie kaart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

me

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 107882

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 21 December 2014

Wereldreis

09 Mei 2011 - 01 September 2011

Een nieuw avontuur...

02 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: