En toen was het zo ver... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu En toen was het zo ver... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu

En toen was het zo ver...

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

09 Mei 2011 | Nederland, Deventer

Na een lange periode van voorbereidingen ga ik nu bijna weg!
Eigenlijk wilde ik voor mijn laatste stage al richting Midden-Amerika, maar dit werd uiteindelijk Zuid-Afrika (ook niet geheel vervelend :D )

Nu 2 jaar verder gaat mijn reis over een paar uurtjes van start. De tas is gepakt (en binnen de toegestane aantal kilo's, daar mag voor geapplaudisseerd worden). De pd wedstrijd is ook nog gespeeld en gewonnen (waardoor we nog steeds kans hebben op promotie, wat een lang seizoen!). Mijn afscheids cocktailparty is gevierd en mijn belangrijke papieren heb ik vandaag al minstens 10x gecheckt.

Kortom ik ben er klaar voor!

Iedereen bedankt voor alle leuke kadootjes, berichtjes en kaartjes. Toch bijzonder als je zoiets leuks gaat doen, dat je dan ook nog kadootjes toe krijgt, maar mij hoor je niet klagen, hahaha!

Tot over 4 maanden allemaal en ik hoop dat jullie me in de tussen tijd nog eens volgen via de site.

xx Mirthe

PS: als het goed is volgen hierbij ook nog wat foto's van de afscheids cocktail party en dan ga ik nu echt slapen, want over een paar uurtjes gaat de wekker al (lees 2!!)
PSPS: wat een berichtjes allemaal bij mijn vorige blog, haha wel leuk!

  • 09 Mei 2011 - 02:25

    Zus:

    Woehoe! Onderweg! Spannend!

  • 09 Mei 2011 - 06:00

    Sandra:

    Hoi Nichie,

    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier en succes in het verre Costa Rica! We gaan je weer volgen! Groetjes

  • 09 Mei 2011 - 06:11

    Nathalie:

    Ha Nichie,

    Heel veel plezier bij je nieuwe avontuur!! Vanuit Duitsland en mijn nieuwe toekomstige land (Nederland, hahaha) zal ik je avontuur weer volgen.
    Geniet er van.
    Dikke kus

  • 09 Mei 2011 - 09:13

    WilmaW:

    Hey Mirthe, fijne tijd in Midden-Amerika!
    Ik ga je volgen.

  • 09 Mei 2011 - 15:07

    Bianca:

    Hola prima! Heeeeeeeeel veel plezier. Succes met het leren van het spaans. En vooral: genieten!!!
    Liefs van je grote prima, Bianca

  • 09 Mei 2011 - 15:11

    Trudy:

    Een hele goede reis en wie weet tot... ;)

  • 10 Mei 2011 - 11:24

    Floor:

    Hee Mirthe,

    En hoe was de heenreis?? Heel veel plezier en geniet er van de komende maanden, want voor je het weet zijn Rik en Dagmar er weer bij ;)

    Leuk om je reis op deze manier bij te houden!

    Liefs

  • 10 Mei 2011 - 12:59

    Mirthe:

    Ben gisteravond tegen half 11 plaatselijke tijd (oftewel 7 uur later voor jullie) aangekomen in mijn hostel in Panama City. Nu eens even bedenken wat ik ga doen, heb de hele dag vrij te besteden, vanaf morgen beginnen de excursies...

  • 11 Mei 2011 - 15:22

    Martine:

    En? Hoe gaat het? Ben benieuwd!

    Wij gaan zo weer hard trainen voor zaterdag :)

    x Martine

  • 11 Mei 2011 - 15:39

    Frans Rutenfrans:

    Beste Mirthe,
    Wij wensen jou het beste in Costa Rica en we zullen voor je bidden en aan je denken,heel veel succes.

  • 12 Mei 2011 - 15:31

    Trudy:

    Hey mirthe,

    We gaan onze stinkende best doen zaterdag! Op zich is daar niet heel veel voor nodig met onze shirtjes... maar toch. We gaan voor de overwinning!!!
    Hopelijk tot snel met een goed bericht!

    Groetjes en veel plezier.

  • 13 Mei 2011 - 12:04

    Nellie De Haan:

    je moet de groeten hebben van de vrijdagmorgen groep.
    nogmaals een hele fijne tijd.

  • 13 Mei 2011 - 20:03

    Leonie:

    Hoe bevalt het daar?
    Ben je lekker aan het genieten?

    Groetjes Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

me

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 107850

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 21 December 2014

Wereldreis

09 Mei 2011 - 01 September 2011

Een nieuw avontuur...

02 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: