Een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur...

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

11 Oktober 2010 | Nederland, Deventer

Beste allemaal,

Ruim een jaar geleden kwam ik terug uit Zuid-Afrika als officieel fysiotherapeute. Ik wist toen nog niet goed wat ik zou gaan doen; reizen, werken, doorstuderen...

Aangezien ik niet goed kan/kon kiezen heb ik besloten een combinatie te maken van alle bovengenoemde opties! Ik ben de opleiding sportmassage gaan doen, waarvoor ik ondertussen een diploma heb. Daarnaast heb ik op veel verschillende plekken werkervaring opgedaan. En ja hier komt het: ik ben me gaan oriënteren op een nieuwe reis...

En vandaar dus ook een berichtje op deze site! Ik ga naar Midden-Amerika, mijn plannen qua datum en landen zijn nogal eens gewijzigd, maar nu begint de reis toch echt vorm te krijgen!

Ik zal begin mei 2011 vertrekken om Spaans te gaan leren in Panama waar ik ook een duikcursus ga doen. Dan ga ik door naar Costa-Rica voor het vervolg van de Spaanse lessen en daarna het werken met gehandicapte kinderen en ouderen (als fysiotherapeut op vrijwillige basis). Daarna wil ik nog graag een rondreis door Midden-Amerika doen, maar dat staat nog niet helemaal vast. Tegen de tijd dat ik meer weet en alle voorbereidingen verder zijn, zal ik weer wat laten horen.

Ik hoop dat het net zo'n mooie reis als Zuid-Afrika gaat worden (of nóg mooier) en dat mijn trouwe fans de site weer zullen volgen ;-)

Xx Mirthe


  • 11 Oktober 2010 - 15:13

    Nathalie:

    hey nichie,

    leuk hoor. Ik zal zeker weer als trouwe fan je site bij houden.
    mocht ik je voordat je vertrekt niet meer zien, veel plezier.

    gr je nichie in t buitenland

  • 11 Oktober 2010 - 15:51

    Eva:

    hej mirthe, zuid-amerika lijkt me er mooi! Ik ga weer een vaste volger worden van je avonturen hoor! Succes met de voorbereidingen. X

  • 11 Oktober 2010 - 18:34

    Sandra:

    O,wat gaaf! Ga lekker genieten en we gaan je weer volgen!Liefs

  • 11 Oktober 2010 - 18:54

    Esther:

    Hey nichie, super super vet gaaf cool en alle superlatieven die te bedenken zijn voor dit plan.super!succes met voorbereiden!!!liefs uit Bommel Stan esther en ...

  • 11 Oktober 2010 - 19:51

    Ellen Hullegie:

    Super gaaf!!

  • 13 Oktober 2010 - 09:49

    Dagmar:

    Hmm, ik weet even niet hoe ik moet reageren.... ;)

  • 14 Oktober 2010 - 19:25

    Leonie:

    Hier vanuit een heet en mooi Namibie, zullen wij je site ook in de gaten gaan houden (als we weer terug zijn).
    Geef Bumper en Nala maar een knuffel van ons.

    Groetjes Hans en Leonie

  • 15 December 2010 - 20:47

    Kirsten Heilen:

    Hey Mirthe,

    Ik lees je plannen nu pas, maar wat gaaf allemaal zeg!! Ik ben er zeker van dat je een geweldige tijd gaat hebben en zoveel ervaringen op gaat doen. Echt super om te horen!!

    Liefs Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

me

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 107861

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 21 December 2014

Wereldreis

09 Mei 2011 - 01 September 2011

Een nieuw avontuur...

02 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: