3 februari is het zover... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu 3 februari is het zover... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van me mirthe - WaarBenJij.nu

3 februari is het zover...

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg me

16 Januari 2014 | Nederland, Deventer


Afgelopen april schreef ik al dat er een wereldreis gepland werd, maar alle plannen werden nogal eens gewijzigd. Nu staat het dan eindelijk echt vast!

Over 2,5 week gaan we samen weg; Erik en ik!!
De plannen zijn dus inderdaad weer gewijzigd. Erik is sindskort weer in Nederland en we gaan toch de gehele reis samen doen. Heel erg leuk!! We beginnen in Ecuador op 3 februari. De eerste week kunnen we even wennen, waarna we starten met een week spaans met een eigen priveleraar in de jungle. Dan zullen we voor 3 weken op de Galapagos Eilanden zijn waar we de eerste 2 weken vrijwilligerswerk gaan doen. Hopelijk kan ik dan nog wat betekenen met fysiotherapie, er is namelijk wel een mogelijkheid, maar dat is ter plekke even afwachten.

Na de Galapagos eilanden hebben we nog tot 21 maart in Ecuador (misschien Peru?) waarna we weer naar Nederland vliegen. Een paar dagen zijn we dan thuis en dan vertrekken we op 28 maart met het vliegtuig naar St Petersburg, Rusland. Daar vandaan gaan we met de trein naar Moskou, Mongolie en eindbestemming Peking, China! Eenmaal daar aangekomen hebben we een globaal idee van wat we gaan doen, maar geen vaste plannen!

Voor nu zijn jullie op de hoogte van de plannen, ik zou jullie jaloerser kunnen maken door te vertellen over de Galapagos eilanden, de mooie natuur daar met hamerhaaien, schildpadden en zeldzame vogels, of de Chinese Muur, de kloosters in Tibet, de parelwitte stranden van Thailand, maar dat doe ik nog even niet. Dat komt de komende maanden nog wel, hahaha!

Ik hoop dat jullie ons net zo gaan volgen als de vorige 2 reizen, ik vind het namelijk erg leuk om jullie berichtjes te lezen en te ontvangen...

Tot snel vanuit het buitenland!

xx Mirthe

  • 16 Januari 2014 - 18:24

    Leonie:

    Leuk hoor wat jullie allemaal gaan doen.
    Ik ga jullie zeker volgen.

    xxx

  • 16 Januari 2014 - 18:53

    Astrid:

    Eerst nog even 2 weken hier. Het gaat al zo snel......!
    Maar jullie volgen (en appen en bellen en skypen) doe ik zeker.

  • 16 Januari 2014 - 20:55

    Sandra:

    Ik vind het nu al leuk! Beetje jaloers ben ik wel hoor! Veel plezier!!!

  • 16 Januari 2014 - 21:26

    Helma Poliste:

    Wij wensen jullie heel veel plezier,en gaan jullie zeker volgen.
    Liefs fam poliste

  • 17 Januari 2014 - 00:13

    Jannie:

    Je hebt een nieuwe dan, ik ga je zeker volgen. Super zo'n reis. De Galapagos lijkt me helemaal te wauw.
    Heel veel reisplezier samen.

  • 17 Januari 2014 - 08:53

    Dagmar:

    Heel gaaf weer zussie! Ik ben zeker jaloers!

  • 17 Januari 2014 - 12:03

    Tineke:

    Super joh, we gaan jullie zeker volgen . groetjes Kolkjes

  • 17 Januari 2014 - 13:56

    Marije:

    Super leuk en erg jaloers! Volop genieten!

  • 17 Januari 2014 - 18:54

    Sigrid Scholten:

    hoi Erik en Mirthe

    ik wens jullie super veel plezier, en een goede vlucht geniet er lekker van.

    groetjes Sigrid

  • 18 Januari 2014 - 08:24

    Gerrit Stegeman:

    Mirthe,
    Nogmaals veel plezier met jullie plannen en kijk uit de wereld zit vol met narigheid maar ik hoop dat jullie dit blijft bespaard.
    Maar dezelfde wereld heeft ook heel veel moois en daar moet en jullie van genieten!!!
    groetjes Gerrit

  • 21 Januari 2014 - 09:14

    Nel:

    Hoi Mirthe en Erik, helemaal leuk. Geniet er maar goed van.
    En, een beetje jaloers? , hartstikke jaloers.
    Dit is mijn e-mail, wil je die gebruiken.

  • 22 Januari 2014 - 13:05

    Geerling :

    Hoop dat je een leuke reis hebt en ga je zeker volgen! Groetjes Geerling

  • 06 Februari 2014 - 13:50

    Marloes:

    Heel veel plezier! Ik ga je/jullie weer volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

me

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 1134
Totaal aantal bezoekers 107761

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 21 December 2014

Wereldreis

09 Mei 2011 - 01 September 2011

Een nieuw avontuur...

02 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: